onsdag den 12. marts 2008

Forår!

Kære alle

På et tidspunkt så det på vores blog ud til, at undertegnedes undervisning i lydpoesi udgjorde det meste af turen, men heldigvis kan man efterhånden se, hvad der var det vigtigste på turen: en masse nye tekster med tilhørende oplæsning fredag aften, knap så mange tekster lørdag aften, men til gengæld endnu et sæt nye og spændende af slagsen. Jeg kan kun opfordre til, at også I der ikke var på Fanø kaster jer ud i en masse eksperimenter - skriv den første sætning, der falder dig ind hver hele time - skriv en fantasi om din nabos skrækkelige hemmeligheder - skriv en masse ord, der har gule bogstaver i sig - brug tiden, gør en masse sjove ting, kast tekster af jer, små såvel som store. I har masser af tid, før I ser mig igen - jeg drager (hvorfor drager jeg?), nej, jeg rejser til Argentina i morgen tidlig og kommer først hjem i slutningen af måneden. Vi ses første gang igen den 2. april, og så indleder vi en hektisk måned med masser af tekster, masser af tekstlæsninger, masser af forår. I kan godt begynde at kigge på kalenderen og se, hvilken dato I godt kunne tænke jer at komme på live. Julie og Margit har allerede meldt sig til den 2. april, men der er stadig plads til én mere. Og så fremdeles de andre dage. Jeg håber også, at der er nogen, der melder sig live eller online med historier om de steder og personer, som vi har arbejdet på tidligere, og at der måske er nogen, der tør stå frem med et bud på en mini-kollektivroman udarbejdet efter planen. Klø på, klø på, klø på. Jeg sender jer en tanke fra bunden af Payun Matrus ni kilometer brede krater i næste uge, mens jeg hvirvler silkeblødt, kulsort lavasand op i luften. Ha! Hav det godt! En god påske til alle.

Pablo

Ingen kommentarer: