mandag den 3. marts 2008

Super!

Super, Karina. Så er vi i blogosfæren. Her er intet for småt, intet for stort. Solen skinner her til formiddag, der kommer snestorm i eftermiddag. Der er intet symbolsk i det. Jeg skal holde foredrag for Københavns præster kl. 10.00. How-to-write-a-prædiken. Det glæder jeg mig til. Jeg har forberedt mig med powerpoint. Jeg ved ikke, om jeg synes om powerpoint: Det gør foredraget ufleksibelt, umuliggør improvisation (i fx. rækkefølgen, den røde tråd) - og projectorens blæser larmer. Men nu prøver jeg. Jeg har lavet foredraget i går, det sikrer muligvis, at jeg ikke improviserer mig alt for langt væk fra sporet.

Hilzen til alle, Pablo

PS: Fanøfarere bedes huske linned, håndklæde, digitalkamera (fx mobiltlf). Mødetid torsdag 6.3. kl. 18.15 på færgelejet i Esbjerg.

Ingen kommentarer: