tirsdag den 22. april 2008

Fredag den 25. april udstiller jeg på udstillingen "Udkast" på udstillingsstedet "Skulpturi.dk" på Sydhavnsgade 28, 2450 København SV. Der er lejlighed til at se 74 billeder af rådhuse side om side. Det er første gang siden "Rådhus"' udgivelse i 1997, at jeg udstiller rådhusfotos, og første gang, man har lejlighed til at se så mange på én gang.

Ligeledes fredag den 25. april kl. 21.00 læser jeg op på Mads Eslunds "Piratoplæsning" i Kollektivet Jomsborg, Lykkesholms Allé 12, Frederiksberg. Jeg læser op af "Rasende", nærmere betegnet kapitel 11.

Og ellers kan man sige, at fredag er en af de gode ferniseringsdage her i København, hvor man kan turnere fra den ene åbning (rigtige, uden fims) til den anden bl.a. : Overgaden, Frederiksholms Kanal (Kunstakademiet), After Hand (bogudgivelse: Glenn Christian som kan anbefales). Jeg får travlt (med at holde mig frisk til min oplæsning kl. 21 ...)

Kom til København, hvis du ikke er der. Det bliver (i hvert fald for mig og forhåbentlig) en herlig aften.

Pablo

Ingen kommentarer: