onsdag den 21. maj 2008

Bramfri Llambi

Selvom der allerede er et indlæg om vor Pablos oplæsning på Louisiana, vil jeg tillade mig at tilføje endnu et, for jeg var der nemlig også. Og noget andet jeg var, var godt underholdt. Til alle jer, der syntes bare en smule om Fanøs lille-bitte skraldespand, kan jeg kun sige; I gik glip af noget af en aften!
Opsygningen af Ekstrabladets Kylie-relaterede læserbreve blev i øvrigt ikke mindre morsom af, at den i brevene revsede anmelder befandt sig sådan ca. lige bag ved Julie og mig.

Også musikkerne var rigtig, rigtig gode. De kan findes på www.wazzabi.net (Jeg har lært, at man skal promovere på sin blogg).

Især glæder jeg mig dog over, at der åbenbart ikke er nogen forkert måde at udtale Pablos navn på. Selv Paaablo LLAMbias med fladt, dansk A og lam som i et fårs unger, er i orden, eller Shambias om man vil, som i Shampoo. Så længe man er bramfri i sin forkerte udtale. Så det vil jeg være fremover. Bramfri. I alle livets forhold.

- Maya

Ingen kommentarer: