fredag den 4. april 2008

Hilsen fra Portland

Kære studerende

Hilsener fra Portland til jer allesammen! Jeg har forelæst på det amerikanske 1700-talsselskabs årsmøde, lyttet til et hav af andre forelæsninger og været til en masse møder om forskningssamarbejde. Rigtig lovende alt sammen! Jeg har blandt andet hørt nyt om, hvordan man skriver 1700-tallet kreativt! Disse lumberjacks fulde af gode ideer! Jeg har også gennemtravet byen, været til popkoncert og set de dejligste vandfald i omegnen. Imorgen slutter jeg af med et vaskeægte vælgermøde med Bill Clinton.
Indimellem har jeg skrevet nogle notater fra byen, som jeg senere lægger på bloggen (sikke et udtryk!). I må gerne varme op til min Portland-homage-á-Leth med at lægge denne hilsen ud på skrivkunst-bloggen.
Nu håber jeg, at I husker, at der er en afleveringsfrist for tekster til eksamen 2.4! Se selv på blackboard.
Best wishes
Anne-Marie

Ingen kommentarer: