fredag den 4. april 2008

Hilsen fra Argentina

Hej allesammen

Jeg sidder her i lobbyen paa min sidste hele dag i Argentina og taenker paa jer. Hvad skulle jeg ellers goere i denne millionby? I er jo i morgen udfordrede med demokrati i sin mest basale form: Vil vi vaere lykkelige? Hvorfor? Hvem skal vi saette i spidsen for denne jagt paa lykken? (Udskift afledninger af ordet "lykke" med "undervisning", hvis det skulle goere det nemmere at forstaa.) Og saa var og er det, at mine tanker gaar til jer: Keep the spirits high.

I morgen rejser jeg hjem efter et meget indholdsrigt program hernede, der baade har omfattet besoeg paa vulkaner i Andesbjergene og senest visit hos praesten i den danske soemandskirke her i Buenos Aires. Der har ikke vaeret meget daseferie over det hér, og jeg glaeder mig til weekenden i Danmark, hvor jeg skal lave saa lidt som muligt. Og saa glaeder jeg mig selvfoelgelig til at se jer igen. Kan I have en god dag i morgen. Maa mine spoegelser vaere med jer.

Mange hilsener, Pablo

Ingen kommentarer: