torsdag den 6. marts 2008

Fanø

Så fint og vel ankommet - med risiko for at fornærme nogen, vil jeg våge mig ud på lettere glat is og sige, at dette må være verdens ende.
Stilheden og kulden præger omgivelserne. Men inde i Brinch-hjemmet er der varmt og om det lange bord sidder en flok trætte, mætte men glade mennesker og snakker om folk uden øjne og solsorte der er klamme. Spørg ikke hvorfor, for deltager kun med små kommentarer og grin fra stuens fjerneste krog.

Duer, specielt fra Rådhuspladsen - Maja siger det er flyvende psykopat-rotter. vækker man sin mor, når der er edderkopper i hjørnet? Teltture med piger vi ikke kender og en panisk angst for kryb.. Jeg har en fornemmelse af at vi kommer vidt omkring denne weekend.

Jeg overgiver mig og begiver mig over til bordet, så jeg kan fortælle, at ser du en død edderkop i hjørnet, er det ikke fordi den er død, men fordi den har vokset sig større - så i virkeligheden har den forladt sin skjold.

Underlige tanker fra Sidse

Ingen kommentarer: