tirsdag den 11. marts 2008

Home sweet home!

Lige så fint og godt det er, at være ude. Er der nu altså intet som det at komme hjem igen. Tak til Fanø og til en fin weekend - man lærer for meget, om andre mennesker, man (jeg) ikke, havde behov for at vide.

Men sidder nu her, ved mit lidt for lille skrivebord, (fik det da jeg var 14 år) på det man vist godt kan kalde en dødsyg tirsdag. Men alligevel synes jeg dagen er gået for hurtig. Stå op, i skole, på arbejde, hjem, spise, lave lektier, sove igen. GAAB..

Var tæt på at få en mindre hjerneblødning på job i dag - status nærmer sig med lidt for hastige skridt og så skal der tælles bøger op - uden at lyve har jeg vel scannet 500 bøger ind på 3 timer. Forestil dig en gennemtrængende BIB-lyd i din øregang fra en scanner i 3 timer - det må mindst give små blodsprængninger i din hjerne!!

Lektierne er bestemt heller ikke noget at råbe et begejstret "HURRA" for. Fonetik - skulle der være nogen, som ikke ved hvad dette er, kan jeg fortælle, at det er, hvordan ord udtales (på engelsk) Ikke særlig sindsoprivende. Men må vel hellere stramme mig an og få det lavet i stedet for at hænge på bloggen..

Rigtig god fridag i morgen!

- Sidse

Ingen kommentarer: